Algemene voorwaarden

Voorwaarden Boekingen / Reserveringen :

Per 1 mei 2013 zijn er belangrijke voorwaarden opgesteld met betrekking tot het annuleren, aanbetalen van een geboekte zaal en het doorgeven van het aantal personen.

Annuleren :
Dit kan kosteloos tot 4 weken van te voren. Vindt de annulering plaats binnen 4 weken voor de betreffende datum, dan zijn wij genoodzaakt om een vergoeding aan u in rekening brengen. U kunt op uw offerte / bevestiging terugvinden wat de kosten hiervan zijn. Indien u 4 dagen of minder voor
de betreffende datum annuleert zal er een percentage van de reservering in rekening gebracht worden. Dit gebeurt in overleg en wordt per situatie bepaald.

Aanbetaling :
Bij het definitief reserveren van een zaal, wordt een aanbetaling gevraagd. U ontvangt een factuur van 20 % van de totaalfactuur. Wij verzoeken u dit uiterlijk 1 maand voor de aanvang van de gereserveerde datum te voldoen, anders behouden wij ons het recht voor om de partij te annuleren. Deze aanbetaling zal worden verrekend op uw totaalfactuur.

Het doorgeven van het juiste aantal personen :
Wij verwachten van u dat het definitieve aantal personen 2 weken van te voren bij ons wordt doorgegeven. Tot de dag van te voren kunt u nog kleine wijzigingen doorgeven. Op de dag zelf berekenen we minimaal het laatst gereserveerde aantal personen.

BTW :
Al onze prijzen in deze offertemap zijn inclusief 6 % of 21 % BTW.

Buffetten / Arrangementen :
Alle prijzen in deze offertemap zijn gebaseerd op minimaal 50 personen. Bij minder personen brengen wij een meerprijs in rekening van €2,50 per persoon. Bij elk tiental minder zijn wij genoodzaakt dit te verhogen met €2,50 per persoon. (Voorbeeld: 45 personen betekent €2,50 meerprijs en 35 personen betekent €5,- meerprijs p.p.).


Betalen :

Wij hanteren een betaaltermijn van 2 weken van verstuurdatum van de factuur. Bij definitief maken van de offerte gaat u hiermee akkoord.

Kinderen :
Als u gebruik maakt van onze arrangementen geldt :
Kinderen van 0 tot 2 jaar gratis.
Kinderen van 2 tot 12 jaar ½ geld.
Let op dit geldt niet wanneer de consumpties worden genoteerd, of wanneer er voor de kinderen een kindermenu wordt besteld.

Alcohol vanaf 18 jaar :
Wij serveren geen alcohol personen onder de 18 jaar. Als een persoon van 18 jaar of ouder alcohol geeft aan een persoon onder de 18 jaar of hem/haar toestemming geeft alcohol te drinken zijn wij hier op geen enkele manier verantwoordelijk voor.

 

Voorwaarden m.b.t.versieren en gebruik confetti

Versieren:
U mag de zaal naar wens versieren en aankleden. In overleg kan dit de dag van te voren al gebeuren, mits de zaal beschikbaar is. U bent verplicht om de versieringen meteen na het feest op te (laten) ruimen. Indien dit niet gebeurt vragen wij een vergoeding van €50,- voor het opruimen van
de versieringen.

Gebruik confetti:
In principe is het niet toegestaan om confetti en aanverwanten te gebruiken. Denk aan een mini confetti shooter bijvoorbeeld. Licht familie en/of vrienden hier alstublieft over in. Indien er toch confetti shooters of aanverwanten gebruikt zijn, brengen wij €100,- schoonmaakkosten in rekening.

Foto/Videozuil, DJ en overige extra’s
Indien u gebruik maakt van extra decoratiepilaren, een foto- of videozuil of een DJ horen wij graag van te voren wanneer deze geleverd worden en/of opbouwen. Tevens verwachten wij dat alles na het feest ook weer afgebouwd en opgeruimd wordt. Indien een onderdeel pas op een later tijdstip opgehaald kan worden, dient dit in overleg gedaan te worden met de Seterse Hoeve i.v.m. andere partijen van de dag/dagen na uw reservering.